Tak tedy v souladu s duchem experimentu po říjnových přípravách s advokátní kanceláří, jsem tedy zahájil veškeré potřebné legislativní kroky v listopadu 2020 – založení společnosti s ručením omezeným u Notáře sepsáním zakladatelských listin. Sepsáno dne 20. 11. 2020
Dalším krokem bylo zřízení „firemního účtu“ kam je nevyhnutelné složit Základní kapitál, ale pozor, ani banka není holubník zejména v době COVID19, tak jsme se dostali na 23. 11. 2020. Vše sepsáno, depozitní účet založen, a tudíž vložmež tedy ihned základní kapitál bezhotovostním převodem v rámci téhož bankovního domu, protože co už může být jednodušší, než převést finance mezi svými účty pod jednou střechou a zrovna tu jsme.
Tak to se nepovedlo. Nový účet není aktivní, nelze s ním nikterak nakládat, pokud se nepodaří bankovnímu domu prověřit klienta v souladu s metodikou EU implementovanou v rámci zkráceného legislativního procesu – stav nouze, zdalipak klient není terorista a nepere špinavé peníze. Při historii klienta, jehož veškeré výdělky od roku 1994 účtem prošly to musela být opravdová fuška.
Dílo se opět tedy podařilo, tentokrát opět metodou trpělivého čekání, účet „oživl“ a došlo k převodu Základního kapitálu. Výsledkem tohoto procesu bylo Potvrzení bankovního domu, že nově vzniklý subjekt složil základní kapitál a hurá s papírem a v roušce k notáři zplnomocnit advokáta, aby další kroky mohly proběhnou nejen správně a tudíž platně, ale zejména za využití nástroje „elektronického podání“.
Další kroky za použití advokátní kanceláře vedly k vydání Výpisu z obchodního rejstříku dne 16. 12. 2020 čímž jsem se stal nositelem údaje „IČO“ a můžeme začít.
Hned jak bude přidělena a aktivována Datová schránka.
12. 2020 v papírové obálce poštmistr doručil doporučené psaní do vlastních rukou v rukavicích a roušce z Českých Budějovic. Aktivace se zdárně podařila, a protože hned po Vánočních svátcích skončí i kalendářní rok, je nutné doručit na veškeré úřady povinné dokumenty – přihlášení k daním a poplatkům a tentokrát již cestou „elektronického podání“. Jenže všechny přihlášky přináší povinnost placení, ale jedna daň, a sice ta z přidané hodnoty umí býti nejednosměrnou. Není to jen tak státi se plátcem DPH, ale i tato překážka padla 23. 1. 2021.Prvotní uvažovaný projekt na kavárnu a místo setkávání za účelem konzumace vyřešila COVIDní uzávěra veškerých komunitních gastro podniků, tak že zábava nebude.
Tak tedy hurá do světa obchodu, nakoupíme zboží – s ohledem na COVIDOVá opatření, padla volba na nákup aut - „vrácených leasingů“, které následně nabízíme k prodeji, ale když už je máme a obchod vázne, můžeme poskytnout i přepravní služby.
Tímto se otvírá nová příležitost – AUTOPŮJČOVNA a SMLUVNÍ PŘEPRAVA OSOB. Nyní máme 5 vozů ve firemní flotile a jednu limuzínu s řidičem „v šólně“ pro možné VIP služby.
Dalším projektem je AUTOOPRAVNA. V současné době probíhá adaptace opuštěné haly v Sokolnicích.
Živnostenský úřad již začátkem března vydal příslušná živnostenská oprávnění a provozovna byla řádně ohlášena, tak že brzdí už jen drobnost – zákaz pohybu mezi okresy a omezení režimu autoservisů. Ale my zvítězíme!
Tak přišel květen a nový pojem „rozvolňování“ doby COVIDové. Příroda má jaro a společnost stagnuje v letargii podivných proměnlivých opatření a obecné nepohody. Otrávení občané k nám prostě nelezte, my si užíváme trvale dobrou náladu. Startujeme službu čištění interiérů vozidel, pořídili jsme technologii, vědomosti, chemii na úrovni detailingu a nyní cvičíme na flotile vlastních vozidel. Dále připravujeme komplexní program čištění exteriéru, od dekontaminace polétajícími kovy a asfaltu, přes leštění laku po konzervaci voskováním. Otevření autoservisu poněkud vázne na dodávkách strojního vybavení, ale i to se časem podá.
Léto v plném proudu, AUTOSERVIS je již ve startovacím provozu a čištění interiéru vozidel již má své první spokojené zákazníky. Neváhejte nás kontaktovat na synek@jmsa.cz a to 24/7, odpovíme na všechny dotazy, náměty i požadavky, pokud to bude jen trochu možné. Věříme, že spokojený zákazník se vrátí a my uděláme vše, aby se tak stalo.
V letech 2021 a 2022 se podařilo odvézt několik v tu chvíli šťastných ženichů a nevěst, s tím že jejich čas teprve přijde… Podařilo se zvítězit v tendru na dodávku vysokozdvižné plošiny pro Správu železnic a ve velmi dobré spolupráci s výrobcem www.rothlehner.cz zkompletovat a dodat strojní zařízení ve špičkovém technickém standartu a provedení. S ohledem na poptávku a věk flotily byly odprodány dva z vozů a nyní již slouží jiným společnostem v jejich vozových flotilách.
Dále jsem postavil několik provozně funkčních modelů Společností firem s cílem realizace veřejných zakázek až do stadia podání „dobré“ nabídky pro všechny subjekty zúčastněné, leč některá vítězství unikla buď na nevítěznou cenu, nebo na zrušení soutěže bez udání důvodu. Funkční model mimo efektivní realizaci v mém podání musí plnit i ekonomickou stránku, a to bez ohýbání následné realizace a hledání skulin a nezavdávat jakoukoliv záminku k následným neshodám. Tak že někdy příště, opět postavím funkční a efektivní model spolupráce dodavatelů s cílem úspěšné realizace. Poměrně dobře se dařilo v oblasti Konzultací, rozpočtů a pronájmů tak že oprašuji staronovou písničku – Outsourcing. Práce prostě musí bavit a vždy s úsměvem :)